Program ismertető

 

14 -féle program szerint dolgozunk, amit cd-re állítottam össze. A torna anyagához megfelelő hangulatú és stílusú zenéket válogattam .

 

Konditornám nem ugrálós, minden izomcsoportra kiterjedő, alaposan megmozgató, erősítő, nyújtó-lazító hatású mely jól kiegészíti a fogyókúrát is. Mindenki kortól, testsúlytól függetlenül, akár egyéni ütemben is végezheti.

A gyakorlatok nem nehezek, hiszen ezek nagy részét iskolás évei alatt mindenki elsajátította. Nehézzé az ismétlésszámok teszik.

Nem kell koreográfiát megtanulni, nem terheljük meg az ízületeket, de segítem a belső izmok erősítését is, a botos, labdás, székes programokkal megtornáztatjuk összes izmunkat.

Miért más ez a torna?

 

  • Bárki tudja végezni: kortól, testsúlytól függetlenül.
  • Nem vezénylem, kiabálom végig az egy órát, minden gyakorlatot kazettáról indítok el jól hallhatóan, egyszerűen megfogalmazva, így több idő jut a javításokra.
  • A gyakorlatokat mindenki képességei és teherbírása szerint végezheti.
  • Egészségügyi problémákkal küzdök (vérnyomás problémák, hátfájás, gerinc betegek, műtét utáni rehabilitáció) is végezhetik megfelelő ellenőrzés mellett.


Gyakorlatok

 

Általános gyakorlatok

 

Tetőtől-talpig minden izomcsoport átmozgatása, erősítése történik, különös tekintettel a „kritikus” helyekre: comb-fenék-hasizom. A legtöbb program végén van egy kis nyújtó-lazító jellegű gerinctorna is

 

 

 

 

 

 

Gyakorlatok bottal

 

A bottal nagyon sok tartásjavító gyakorlatot végezhetünk, amely a váll – hát, illetve gerincoszlop – derékizmait erősítik. Mindezeket állásban, ülésben, hason fekvésben variáljuk. Természetesen ebből sem hiányzik a has-izomerősítés.

 

 

 

 

 

Gyakorlatok székkel

 

Ezeken az órákon különösen a hasizom teljes megdolgozása történik. Állásban, támasszal segítve erőteljes fenék- és combizom erősítést is végzünk

 

 

 

 

 

 

 

Labda gyakorlatok


Kiválóan alkalmas a kar- és a belső combizom izmainak erősítésére. A labda összenyomásával, tartásával a mélyebb izmokat tudjuk alaposan megmozgatni.